| RPG Get Backers + nous | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Faeria l'Enchanteresse Juudaime's team!

Nombre de messages : 56403 Age : 29 Localisation : partout et nulle part Date d'inscription : 05/02/2006
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 13:46 | |
| mode chibi Akabane ah bon??? _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 13:47 | |
| Mode chibi hetsia Je vais aps me marier en jeans!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

Nombre de messages : 56403 Age : 29 Localisation : partout et nulle part Date d'inscription : 05/02/2006
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 13:53 | |
| looooooool
mode chibi Akabane sort une chibi robe de mariée _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 14:34 | |
| Mode Chibi Hetsia Mais...!!! Non, je suçis aps prête, et puis, on en avait déjà une de robe de maréiée! C'ets à moi dela choisiiir! Noooon, je suis aps prêêêête!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 15:21 | |
| _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Neiko glups très très bavard(e)

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 18:53 | |
| mode chibi neiko embrasse chiobi kazuki mairons nous... !!  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 19:06 | |
| Mode Chibi Kazuki Ouiii!!!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Dim 20 Avr - 19:30 | |
| mode chibi Faeria que c'est mignon^^ _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 16:32 | |
| Mode Chibi hetsia Adorable^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 17:05 | |
| mode chibi Kagami ma chérie!!! où es-tu?? _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 17:06 | |
| Mode Chibi Himiko *se cache derrière Faeria* Me trahis pas stp  _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 17:26 | |
| mode chibi Faeria ne t'inquiète pas^^
mode chibi Kagami confond chibi Akabane avec chibi Himiko ma chériiiiiiiiiieee!!!!!!!!!!!!!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 17:28 | |
| Mode Chibi hetsia *s'interpose* Ça va pas non???  Chasse gardée!!!!! >< _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 17:31 | |
| mode chibi Kagami tu....tu es amoureuse de chibi Himiko?????  _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 17:32 | |
| Mode Chibi Hetsia C'ets Chibi Akabane, imbécile Et c'ets chasse gardée  _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Lun 21 Avr - 21:10 | |
| XDDD
mode chibi Faeria achète toi des lunettes abruti!!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 11:15 | |
| Mode Chibi Kagami Mais.. Elle est poù alors ma chériiie??? _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 12:38 | |
| mode chibi Faeria elle est pas là fiche le camp maintenant!!!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 14:51 | |
| Mode Chibi Himiko (murmure) oh mercciiiiiiiiiiiiii Faeeriaaaaaaaaa!!!!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| |
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 16:19 | |
| Mode Chibi Himiko *se terre derrière Chibi Faeria* _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 19:53 | |
| mode chibi Ginji sd : héy !! Himiko ! pourquoi ets ce qur tu te caches derrière faeria ? |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 19:58 | |
| Mode Chibi Kagami Chériiiiiie!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mar 22 Avr - 23:22 | |
| mode chibi Faeria FAERIAPUNCH sur chibi Kagami et chibi Ginji _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mer 23 Avr - 13:11 | |
| Mode Chibi Himiko Meeerciiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous  | |
| |
|
 | |
| RPG Get Backers + nous | |
|