| RPG Get Backers + nous | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Faeria l'Enchanteresse Juudaime's team!

Nombre de messages : 56403 Age : 29 Localisation : partout et nulle part Date d'inscription : 05/02/2006
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mer 16 Avr - 18:29 | |
| mode chibi Ginji SD mais..j'ai peur moi _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Neiko glups très très bavard(e)

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mer 16 Avr - 18:37 | |
| mode chibi Ban ; frappe Ginji sd BAKA !! |
|
 | |

Nombre de messages : 56403 Age : 29 Localisation : partout et nulle part Date d'inscription : 05/02/2006
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Mer 16 Avr - 21:54 | |
| mode chibi Faeria du calme les amis^^ Peace and love^^ _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 16:36 | |
| mode Chibi Ban ; ouais ! peace and love !! frappe ginji Sd mode chibi Neiko quelle violence ! >< (pense : j'adore sa !!  ) |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 17:22 | |
| Mode Chibi Hetsia ....... Et si on retournait à nous? Enfin je veux dire nous aps chibis _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 17:48 | |
| mode chibi Neiko okay ! ^^
mode neiko regarde toujours le téléphone en pleurant |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 17:49 | |
| Mode Hzestia Vas-y... _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 18:39 | |
| mode Neiko commence à composer le numéro de kazuki tout en pleurant |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 18:43 | |
| Mode Hetsia Courage!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:01 | |
| mode neiko s'apprete a appyer sur le télphone vert ouiiiiin... !! |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:02 | |
| Mode Hestia Gooo!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:06 | |
| mode neiko appuie sue le tléphone vert et porte le combiné à son oreille |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:06 | |
| Mode Kazuki Hmmm? ah!!Neiko!!!!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:10 | |
| mode Neiko ka... ka...   je... je ... je...  fond en larme |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:10 | |
| Mode Kazuki Allô??? _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:14 | |
| mode neiko ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin !!!  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:15 | |
| Mode Kazuki Neiko??? _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:17 | |
| mode eniko ka ... zu... ki... snif... je... ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin !! |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:17 | |
| Mode Kazuki ???? _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:20 | |
| mode Neiko je... je... je snif... ! co... en fait... c'est que.... ouiiiiiiin !! voila... !!! snif !! vous avez com..pris ?  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:21 | |
| Mode Kazuk Ben euh... _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:24 | |
| mode Neiko je... je ... je...  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 19:25 | |
| Mode Kazuki *attnd* _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Jeu 17 Avr - 20:30 | |
| mode Faeria fait des signes d'encouragement à Neiko _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG Get Backers + nous Ven 18 Avr - 16:31 | |
| Mode Hetsia *imite Faeria* _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: RPG Get Backers + nous  | |
| |
|
 | |
| RPG Get Backers + nous | |
|