| mythologie grecque + nous | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 16:40 | |
| Mode Perséphone De rien^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Faeria l'Enchanteresse Juudaime's team!

Nombre de messages : 56403 Age : 29 Localisation : partout et nulle part Date d'inscription : 05/02/2006
 | Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 17:20 | |
| mode Hadès on a des visiteurs ma chérie?? _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 17:20 | |
| Mode Perséphone Oui....^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

Nombre de messages : 56403 Age : 29 Localisation : partout et nulle part Date d'inscription : 05/02/2006
 | Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 17:29 | |
| mode Faeria salut tonton^^ _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 17:30 | |
| Mode Hetsia Salut tonton!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 17:41 | |
| mode Hadès tiens salut les jeunettes!!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 17:42 | |
| Mode Hestia Coment ça va depuis le temps???^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Lun 21 Avr - 21:13 | |
| mode Hadès très bien!!! et vous???? vous ne chahutez pas trop j'espère _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mar 22 Avr - 15:00 | |
| Mode Hestia Bah... On se marre toujourqs autant, on est toujours aussi inséparable, et tout va bien _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mar 22 Avr - 15:12 | |
| mode Faeria pas de problème pour ça^^
mode Orphée euh... _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mar 22 Avr - 16:20 | |
| Mode Hetsia En fait, c'ets pour lui qu'on vient^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mar 22 Avr - 23:33 | |
| mode Hadès qu'est-ce qu'il a??? _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mer 23 Avr - 13:24 | |
| Mode Hetsia Sa femme est morte... _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mer 23 Avr - 14:04 | |
| mode Faeria on voudrait savoir si elle peut remonter _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mer 23 Avr - 16:51 | |
| Mode Hadès Ben, désolé, mais c'ets non... Pas moyen _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Mer 23 Avr - 18:06 | |
| _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Jeu 24 Avr - 18:48 | |
| Mode hetsa Mais tonton!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Jeu 24 Avr - 18:52 | |
| mode Faeria un peu de compréhension quand même!!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Jeu 24 Avr - 19:09 | |
| Mode Hetsia C'ets sur le pauvre!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Jeu 24 Avr - 22:51 | |
| mode Hadès vous en avez de bonnes toutes les 2!!! et qu'est-ce que je fais moi, si tout le monde me demande de faire revenir un proche??? _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Ven 25 Avr - 22:22 | |
| Mode Hetsia Mah!! Où est le problème? On ne l'ébruitera pas^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Ven 2 Mai - 14:39 | |
| mode Hadès c'est pas le problème!!! j'ai pas le droit de faire ça!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Ven 2 Mai - 21:14 | |
| Mod Hestia Tu peux faire une exception une fois, non? _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Ven 2 Mai - 21:36 | |
| mode Faeria allez s'il te plait tonton!!! _________________ "Ce jour-là, il comprit que la lignée de Durïn ne serait pas exterminée si facilement." "Loyauté, honneur, un coeur vaillant, je n'en demande pas plus."  |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: mythologie grecque + nous Sam 3 Mai - 16:27 | |
| Mode Hetsia Please, please, please... _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: mythologie grecque + nous  | |
| |
|
 | |
| mythologie grecque + nous | |
|