| RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 28 Mar - 13:35 | |
| Mode hestia Oui ça va, reine!! Bon bref... _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Isako zaitess expert(e) en manga^^

Nombre de messages : 1122 Age : 23 Localisation : tokyo, grèce, hokkan,avec mon frere kirua pour l'empeche de faire des betises Date d'inscription : 22/01/2008
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 28 Mar - 16:54 | |
| merci c'est grace a hestia que je l'ai trouver
mode isa bon continuons alors (au autre ) alors convencus ? |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

Nombre de messages : 52649 Age : 23 Localisation : Somewhere over the rainbow ~ Date d'inscription : 29/04/2007
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 28 Mar - 17:33 | |
| ^^
Mode Takiko ..........
Mode Rimudo .... Non! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Bananière Suprême glups très très bavard(e)

Nombre de messages : 2165 Age : 23 Localisation : dans une petite forêt de bananes perdue au fin fond de la jungle Date d'inscription : 26/01/2008
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Sam 29 Mar - 11:03 | |
| |
|
 | |

Nombre de messages : 1122 Age : 23 Localisation : tokyo, grèce, hokkan,avec mon frere kirua pour l'empeche de faire des betises Date d'inscription : 22/01/2008
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Sam 29 Mar - 15:15 | |
| mode isa c'est pas possible vous n'etes toujours pas conviencu |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Sam 29 Mar - 16:31 | |
| Mode Rimudo Eh non!! (à akiko) Bon continuons, on a déjà assez perdu de temps _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

Nombre de messages : 2165 Age : 23 Localisation : dans une petite forêt de bananes perdue au fin fond de la jungle Date d'inscription : 26/01/2008
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Sam 29 Mar - 19:56 | |
| mode takiko bon, je fatigue, moi! viens ici, rimudo, on rentre, elles me font peur celles-là! |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Sam 29 Mar - 22:00 | |
| Mode Rimudo Oui en effet, allons-y!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Dim 30 Mar - 22:38 | |
| mode karuto dites, vous allez où, comme ça? on a pas fini notre discussion! |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 31 Mar - 14:07 | |
| mode isa je ne me souvient pas que papa soit si...mechant |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 31 Mar - 19:18 | |
| Mode Rimudo `Je suis aps méhant je vous crois pas!!
Mode Hestia C'ets pareil!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 31 Mar - 20:35 | |
| mode isa bon vous etes pas obliger de nous croire mais vous pouvez nous emmener avec vous |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 31 Mar - 20:45 | |
| Mode Rimudo Non!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 31 Mar - 20:48 | |
| |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Mar 1 Avr - 11:39 | |
| Mode Rimudo Non >< _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 10:51 | |
| mode isa stp mon petit papa cheri que j'aime et que j'adore |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 14:08 | |
| Mode Rimudo Je suis aps ton père!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 15:04 | |
| mode isa si tu es mon pere
mode rimudo non
mode isa non
... |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 15:29 | |
| Mode Rimudo Ben non, je ne le cris aps!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 15:42 | |
| mode isa d'accord mais tu nous emmene avec toi |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 15:56 | |
| Mode Rimudo Non!!!.... No! Nein! Occhi! Iie!!!!! _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 15:59 | |
| mode isa je te laisse pas le choix soit tu nous emmenene avec toi soit on vous suit et je t'appelle sans arrete papa |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Ven 4 Avr - 16:24 | |
| Mode Rimudo On ra trop vite pour toi alors >< On reprend le dragon  _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 7 Avr - 17:57 | |
| mode isa j'ai eriter de ton pouvoir se qui veux dire que je peux utiliser le vent a ma guise |
|
 | |
Hestia Juudaime's team!

| Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous Lun 7 Avr - 18:07 | |
| Mode hetsia Pareil pour moi^^ _________________ "Far over the misty mountains cold. To dungeons deep, and caverns old. The pines were roaring on the height. The winds were moaning in the night. The fire was red, it flaming spread. The trees like torches blazed with light" "Splash the wine on every door ! That's what Bilbo Baggins hates !" |
|
 | |
Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous  | |
| |
|
 | |
| RPG fushigi yugi (la légende de Gembu) + nous | |
|